امضا کنید: کارزار درخواست لغو ممنوعیت سفر به عتبات عالیات

0
1507

سلام علیکم، تغییر از خود ما شروع می‌شود! بیایید منفعل نباشیم …

به اطلاع شما می رسانیم : جمعی از عاشقان و مشتاقان زیارت حضرت سیدالشهدا علیه السلام و عتبات عالیات با راه اندازی کارزار جمع آوری امضاء جهت درخواست لغو ممنوعیت سفر به عتبات عالیات اقدام کرده اند.

متن این کارزرا به شرح زیر است :

جناب آقای سعید نمکی
وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

با سلام
امروز تقریباً ۱۵ ماه از فراق و حسرت زیارت حضرت امام حسین علیه‌السلام می‌گذرد و میلیون‌ها عاشق اباعبدالله (ع) همچنان منتظر بازگشایی مرزهای زمینی و هوایی و ازسرگیری سفر به عتبات هستند‌. با وجود مجاز بودن سفر به دیگر نقاط ایران و حتی جهان، منع برقراری سفر به عتبات منطقی نیست.

البته در ماه های اخیر در برخی شبکه‌های اجتماعی اخباری مبنی بر آمادگی دو ‌کشور برای اعزام زائران منتشر شد اما امکان این سفر زیارتی را گرو موافقت ستاد کرونا دانسته و گفتند: برای برقراری سفر به عتبات باید ابتدا مسئولان دو ‌کشور به توافق رسیده و بین ایران و عراق دستورالعمل بهداشتی با مجوز وزارت بهداشت و ستاد مبارزه با کرونا امضا شود که تاکنون‌ چنین اقدامی صورت نگرفته است.

وضعیت کرونا در عراق پس از اربعین که شاید همه، حضور میلیونی افراد و رعایت نشدن بیشتر نکات بهداشتی را عامل شیوع بیشتر کرونا و به‌نوعی فاجعه می‌دانستند، متفاوت از گذشته شد و تعداد فوتی‌ها و حتی مبتلایان به کرونا کاهش چشمگیری داشت؛ تا جاییکه اکنون در شهرهای زیارتی عراق به ویژه کربلا و نجف هیچ‌گونه منع تردد و حتی حضور در حرم‌ها وجود ندارد و هر روز هم بر تعداد زائران افزوده می‌شود.

ما امضاکنندگان درخواست داریم جهت صدور مجوزهای لازم و تعیین پروتکل‌های بهداشتی اقدام فرمایید تا افراد علاقمند بتوانند با رعایت موارد بهداشتی به زیارت عتبات عالیات مشرف شوند.
.
عزیزانی که مایل به امضاء این درخواست می باشند روی لینک زیر کلیک نمایند :

? https://www.karzar.net/holy-shrines

❌ ان شاءالله با عنایت ولی نعمتمان حضرت حجت ابن الحسن علیه السلام هر چه زودتر موانع زیارت کربلای معلی برداشته شود

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید