اعلام آمار زوار نجف‌اشرف در آخر ماه‌صفر ۱۴۴۳

0
783

به گزارش وب سایت خبری کربلا724، آستان مقدس امام علی(علیه السلام) تعداد شرکت کنندگان در مراسم سالروز شهادت رسول اکرم(صلی الله علیه و آله) در شهر نجف اشرف را اعلام کرد.

در بیانیه این آستان مقدس آمده است که 6 میلیون زائر در مراسم زیارت حرم امام علی(علیه السلام) در سالروز شهادت رسول مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله) شرکت کردند.

لشکر رزمی حضرت عباس(علیه السلام) نیز از استقرار نیروهایش از استان نجف تا امتداد 11 کیلومتری به سمت استان بابل برای تامین امنیت زائرین خبر داد.

براساس بیانیه این لشکر، نیروهای لشکر در محور شرقی شهر نجف اشرف در راستای طرح تامین امنیت حرم مطهر و منور امام علی(علیه السلام) در سالروز شهادت رسول اکرم(علیه السلام) و با هماهنگی با فرماندهان امنیتی، استقرار یافتند.

لشکر رزمی حضرت عباس(علیه السلام) در بیانیه خود افزود: استقرار نیروها در مسافت 11 کیلومتری از استان نجف به سمت بابل و در پنج دسته برای تامین امنیت زائرین صورت گرفت و نیروها تا پایان زمان مراسم زیارت به این ماموریت ادامه می دهند.

در پایان این بیانیه خاطرنشان شد که لشکر رزمی حضرت عباس(علیه السلام)، اجرای طرح امنیتی زیارت حرم امام علی(علیه السلام) را در قالب حشد عتبات و با مشارکت نیروهای زرهی، تاکتیکی و ویژه خود آغاز کرد.

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید