کتاب صوتی شب های پیشاور – قسمت دهم و آخرین قسمت

0
1280

کربلا724 ، سوال از مقام علمي عمرابن خطاب، اظهار عمر ابن خطاب بعد از شهادت پيامبر مکرم اسلام که آن حضرت از دنيا نرفته است، اشتباه عمر در حکم به رجم پنج نفر که زنا کرده بودند، امر نمودن عمر به رجم زن حامله و منع نمودن مولا علي علیه السلام او را، امر نمودن عمر به رجم زن ديوانه و مانع شدن حضرت امیرالمومنین علیه السلام ، تمام علوم در نزد حضرت امام علي علیه السلام، دفاع معاويه از مقام حیدر کرار مولا علي علیه السلام و.. مباحث است که در جلسه آخر مطرح شده‌اند.

کتاب شب‌های پیشاور مربوط به ده شب مباحثه مفصّل (6 الی 7 ساعت و گاهی تا نماز صبح) با علمای اهل تسنّن در شهر پیشاور پاکستان که غالباً اهل تسنّن می‌باشند است. جناب علّامه در این ده شب حقانیّت مذهب تشیع را با شیعه‌کردن اکثر علمای بحث‌کننده در آن مجالس اثبات نموده است.

درباره اهمیّت این کتاب در عصر حاضر باید گفت که بسیاری از شبهات مطرح‌شده از طرف علمای اهل سنّت در این کتاب، شبهاتی است که هم‌اکنون از جانب بسیاری از مخالفان دین مبین اسلام در رسانه‌های مختلف داخلی و خارجی، و گاهی عوام مردم مطرح می‌شود و متأسفانه قشر مذهبی و هیئتی معمولاً به علت مطالعه‌ی کم قادر به پاسخ‌گویی نیستند.

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید