روزانه صدها وعده افطار و سحر در حرم مطهر حضرت عباس علیه السلام

0
1257

به گزارش وب سایت خبری کربلا724 به نقل از روابط عمومی حرم مطهر حضرت عباس علیه السلام ، روزانه صدها وعده افطار و سحر را برای زائرین حرم مطهر آماده و توزیع می کند و این تعداد در شب های جمعه و شب های پر برکت ماه رمضان دو برابر می شود و این وعده های غذایی تهیه شده با توجه به توصیه ها و دستورالعمل های بهداشتی در تهیه و توزیع انجام میپذیرد

.
مهندس عادل الحامامی گفت: “مضیف عتبه عباسی در طول سال به تهیه و تأمین غذا برای زائرین محترم ادامه می دهد ، چه در روزهای عادی و از جمله ماه مبارک رمضان ، به دلیل پاداش و پاداشی بزرگ که ناشی از روزه داری است ماه مبارک رمضان ما برنامه ماه رمضان خود را برای خدمت به روزه داران آغاز کردیم.

وی افزود: روند توزیع از طریق مراکز فروش خارجی مضیف عتبه عباسی که داخل صحن مقدس انجام می شود ، این امر به کاهش ازدحام جمعیت و بهره مندی بیشترین زائرین از برکات ابوالفضل العباس کمک می کند ، با در نظر گرفتن وعده های غذایی ارائه شده برای اطمینان از سلیقه زائرین و جذب تعداد آنها که در شب های جمعه مبارک به اوج خود می رسند. ”

الحامامی توضیح داد: “آماده سازی برای تهیه این وعده ها طبق برنامه آشپزی ویژه برای هر روز ، با در نظر گرفتن شرایط بهداشتی ، هر روز است ، زیرا غذا توسط یک کادر متخصص با تجربه در برخورد با این تعداد پخته می شود. و سلیقه آنها ، و همه اینها از سخاوت حضرت اباالفضل العباس (علیه السلام) است. ”

قابل ذکر است که فعالیتهای انجام شده توسط بخشهای حرم مطهر در ماه مبارک رمضان متنوع و متنوع بوده است.

اطعام زائران روزه دار در آستان قدس عباسی
اطعام زائران روزه دار در آستان قدس عباسی

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید