اجرا فاز دوم پروژه توسعه آستان مقدس امام حسین علیه‌السلام

0
912

به گزارش وب سایت خبری کربلا724، «حسین رضا مهدی» رئیس بخش پروژه های مهندسی و فنی وابسته به آستان مقدس حسینی گفت: آستان مقدس حسینی فاز دوم پروژه زیرگذر را از اوایل سال 2022 میلادی آغاز خواهد کرد. این زیرگذر از خیابان شهدا تا پایان خیابان قبله امام حسین(ع) معروف به خیابان المکتبة المرکزیه امتداد دارد.

 رضا مهدی افزود: فاز جدید پس از بررسی و با همکاری مقامات دولتی به دلیل اهمیت این زیرگذر در مراسم های میلیونی تصویب شد. این زیرگذر طبق برنامه های قبلی از خیابان شهدا تا زیارتگاه علامه ابی الفهد حلی در مرکز خیابان قبلة امام حسین(ع) امتداد دارد. طول این زیرگذر به 1250 متر خواهد رسید.

وی ادامه داد: آستان مقدس حسینی با همکاری مقامات مربوطه طرح های آینده برای فاز سوم را آغاز کردند. براساس این طرح ها این زیرگذر به منطقه حی الحسین خواهد رسید. خودروها به طور مستقیم از جاده اصلی منتهی به استان نجف اشرف خارج می شوند.

آستان مقدس امام حسین علیه السلام از زمان سقوط رژیم پیشین در آوریل 2003 میلادی، ساخت پروژه های خدماتی برای توسعه صحن امام حسین علیه السلام را آغاز کرد. ساخت صحن حضرت زینب کبری سلام الله علیها که در حال اجراست، و پروژه های بهداشتی، آموزشی، اقتصادی و کشاورزی از جمله این پروژه هاست.

پاسخ دهید

لطفا نظر خود را وارد کنید
لطفا نام خود را اینجا وارد کنید